måndag 3 mars 2008

Jeep, rum och töntig snöhatt

Igår kom P äntligen hem! Han ringde och sa att jag skulle ut och vänta på honom. Så kom han där i sin blåa jeep och jag skuttade fram av lycka. Vi körde de tio meterna till honom och det blev myskväll med Spaghetti och Köttfärssås och rödvin. Idag har jag pluggat och läst HELA organisationsboken inför tentan. Hämtade dessutom upp nyckeln till mitt lilla nya rum och kickade in i den nya korridoren. Såg helt ok ut, även om jag nog inte vill att det ska stå soppåsar i korridoren sen när jag bor där. Haha!
När jag skulle tillbaka till UB hamnade jag mitt i en snöstorm och när jag väl var framme vid biblioteket såg det ut som om jag hade en liten vit hatt på huvudet. Fick ett skrattanfall på toaletten för det såg verkligen löjligt ut. Borde tagit en bild. :D
Nu sitter jag och mår lite illa men jag ska nog äta nåt så blir det bättre... Well that's it for now.
XOXO

Inga kommentarer: