söndag 5 augusti 2007

Vilken kväll!

Igår blev det rejäl utgång i Stockholm vill jag lova!
Herregud! Vet inte var jag ska börja.... Eller jo... det började med T:s special drink med persika och sen Rosévin på det och sen blev det Stures och Whiteroom som var invaderat av handlesstudenter som försökte övertala mig att jag hade valt helt fel stad att plugga i och att det bara var handels-rejects som pluggar i Lund. Äh jag kommer få jättekul så det så!

T tog en massa fina bilder igår så jag får tvinga ur henne dem och visa upp här, vi var ju så söta eller hur?
Nu ska jag iväg till jobbet och det tar verkligen emot. Om en enda liten skitunge skriker att de vill ha en Pepsi så kommer jag inte tveka att trycka ned den i halsen på ungen! HAHA!
Jag blir så bitter när jag är bakis...

Inga kommentarer: