fredag 3 augusti 2007

I'm in love!



Ja de här är min nya kärlek. ett par svarta Acne Pistol boots. Kommer bli helt perfekta till hösten!
Jag blir visserligen nästan 190 cm i de men de är så underbara att jag liksom struntar i det.
Är så glad över dem att jag har gått runt i de hemma varenda dag sen jag köpte dem och grannarna börjar nog snart undra varför det låter som om det har flyttat in en elefant hos oss.
Är helt kär i alla fall och det känns som om de här stövlarna kommer få vara med om mycket kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey

De er vildt flotte. Har længe ledt efter dem her i Danmark man har ikke kunne finde dem. Har lige søgt på internettet og falt så over din blog. Hvor har du købt dine henne?

Anonym sa...

vartifrån är dom? :)
och hur mycket kostar dom?:P samt hru hög klack?:P