söndag 29 juli 2007

Dagens I-landsproblem

Sitter på tåget och surfar lite. Trodde det skulle vara lätt att komma in på internet och komma igång men nej.
Det var fruktansvärt svårt och trögt. Internet anslutningen är bland det sämsta jag varit med om, det går långsamt och på msn får man bara fram varannan mening till den man pratar med. JOBBIGT! ok det var ett riktigt I-landsproblem, men när man väldigt gärna vill prata med en person som man inte pratat med på länge så blir det verkligen jobbigt när personen inte får ens meddelanden och tillslut ger upp och loggar ut. :(
Just nu är jag i Mjölby och har c:a två timmar kvar till mitt öde hem där det enda som finns i kylen är en flaska rosévin. Precis vad man är sugen på.... eller inte..

Just nu vill jag verkligen inte hem, ser inte alls framemot att bo ensam en vecka. Kan ha att göra med att när jag gjorde det förra året så sket sig allt och det blev den värsta veckan i mitt liv.
Bättre lycka denna gång

Inga kommentarer: