tisdag 16 oktober 2007

I'm back!

Nu var det på tok för lång tid sen jag skrev nåt här och det har ju hänt en miljard roliga och mindre roliga saker.
Orkar inte gå in på nånting men från nu kommer jag försöka uppdatera så ofta som möjligt, tar ju inte så lång tid att skriva några ord. Idag ska jag jobba på Nova Lund! Woho! Fast innan dess ska jag och mina gruppkamrater bli rejält sågade för vår uppsats som rent ut sagt suger! SÅ jävla dåligt! Att bitchigaste tjejen på föreläsningen ska opponera är ju inte heller till nån hjälp. Så från klockan 14 idag kan man i princip dödförklara mig.
I går chockade jag min room mate och killen med en extremt god middag. Men den som blev mest chockad är nog jag. Hade ingen aning om att jag kunde laga så god mat! Fortfarande inte fattat! Men mumsigt var det iaf.
Nu åker de höga stövlarna på och sen bär det av till cykeln. Stackars J i vår redovisningsgrupp, han kommer se ut som en dvärg brevid mig,... haha!
puss

Inga kommentarer: