fredag 26 oktober 2007

Lista

Ja, ni som läser min blogg känner ju redan mig men varför inte läsa lite mer ;) Har sjukt tråkigt så nu blir det lista!
Mitt Alfabet!
A is for age: 20
B is for booze of choice: Vitt vin, no doubt!
C is for career: Ekonom är det väl tänkt, helst CHEF!
D is for your dad's name: Claes
E is for essential items to bring to a party: Ett härligt humör
F is for favourite song at the moment:Baby when the lights... av David Guetta
G is for favourite game: Monopol
H is for home town: Lidingö och Lund (i hjärtat)
I is for instruments you play: Räknas det att jag kan knäppa med fingrarna??
J is for jam or jelly you like: Jordgubbssylt och Äppelmos
K is for kids: Inte än. Men sen ska det nog bli två.
L is for living arrangements: Inneboende med F i en trea i teknologområdet i Lund
M is for mother's name: Desirée
N is for name of your crush: P
O is for overnight hospital stays: Öh ingen...
P is for phobias: SPINDLAR (som det finns mkt av här i skåne!)
Q is for quotes you like: Önskar jag hade en favorit men det får bli dagens av F. "Vi tittar inte på utlösningen än"
R is for relationship that lasted the longest: 2 år och 2 månader
S is for sartorial style: Kort svart kjol, svarta strumpbyxor och vitt linne. (med partyskorna förstås ;)
T is for time you wake up: runt 10 om jag får välja
U is for underwear: Färgglad spets
V is for vegetables you love: Gurka och tomater
W is for weekend plans: Flytta in på universitetsbiblioteket
X is for x-rays you've had: kanske två?
Y is for yummy food you make: Är inte så duktig men min tomatsås med pasta gick hem sist
Z is for zodiac sign: Vädur
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Alla som har tid att göra den.
Ä är för älsklings trend: Har inte så bra koll för tillfället men gillar högmidja på kjolar.
Ö är för en önskan just nu: Att tentan går bra på måndag! Hoppas!!

Ja då har jag fördrivit lite mer tid.

Undrar om ni orkade läsa?
puss

Inga kommentarer: