måndag 25 februari 2008

Novischfest

I Lördags skulle det äntligen ske. Jag hade inte festat på jättelänge och såg verkligen framemot vår NOVISCHfest på Malmö nation. Allt började toppen med snälla och trevliga faddebarn och en galen förfest med mycket shots. Middagen var också jättekul och så blir det ju alltid när det handlar om Malmö-sittningar där alla är galet överberusade. Efter mellanfesten insåg jag dock min egen ebrusning och stack hem till P.
Där började helvetet. Magsmärtor utom denna värld och en taxi till sjukhuset var vad som stod på agendan. Så natten till söndag skickades jag och P runt, runt, runt på sjukhuset. Som tur är hittade de felet på mig och efter en massa dropp och oro för operation så fick jag åka hem vid lunch på söndagen. Sen dess har jag legat i sängen hela tiden och det är först nu som jag har orkat mig upp. P har verkligen varit värlsbäst!! Så snäll och söt men nu var han tvungen att åka till skolan idag men jag har bestämt mig för att stanna hemma.
Drama drama drama.... och ont ont ont ont
Puss

Inga kommentarer: