fredag 29 februari 2008

You better pull yourself back together Maybe you've got too much cash

Vilket underbart väder det är just nu!! Vill bara ut och springa runt och vara glad över att vären äntligen har kommit till lilla Lund. Men det kan jag inte. Jag flyttar på torsdag och jag måste packa, skruva ned saker från väggarna, städa och lite annan skit. Så tråkigt. Dessutom är jag pojkvänslös i helgen. P är och super ned sig till grottmänniskestadiet i göteborg hela helgen och kommer hem på söndag kväll. Antagligen i form av ett slitet vrak som druckit Jäger tills det har sprutat ur öronen på honom. Det är det som är grejen med studentsupandet. Man vet liksom inte när man bör sluta.
Var ju förresten på Sensation White fest på Malmös igår. Mycket Minttu..... tack J.... men bra musik och helt vit klädda människor är fint. Vore coolt att åka till den riktiga snesation white nån gång, men det är nog mycket knark där och med tanke på att jag tyckte att det var obehagligt med knarket på Koh Phangang så lär ju inte SW vara bättre om man säger så.
Det är ju förresten ett år sen jag och B var i thailand hääääärliga tider det.

xoxo (från nån som har överdoserat Gossip Girl i nån månad...)

förresten rubriken kommer från min favorit låt just nu: The Ramones, My brain is hanging upside down

Inga kommentarer: