måndag 18 februari 2008

Last night, she said; Oh baby I feel so down

Jaha vad har hänt sen sist...
Mysig jul och nyår i skåne och sthlm.
2 omtentor
ny kurs, Företagsekonomi
Flytt från F till ett korridorsrum i mars
men fortfarande galet kär i P och Lund.
Ja det är väl det tror jag. Jobbar lite ibland också.
Ihelgen har jag varit sjuk så det blev inget festande och jag har nog slagit rekord i antal nyktra dagar i sträck sedan jag flyttade ned. Är fortfarande sjuk och det är synd eftersom det är min första företagsekonomitenta på fredag, i marknadsföring som jag så gärna skulle vilja ha ett vg i.
Borde verkligen plugga just nu men jag har lika mycket koncentrationsförmåga som ett barn med adhd när jag är sjuk så jag valde att nystarta lilla Fake it! istället.
Nej det var nog allt jag hade att säga, har förresten ringt P som snart kommer hem till mig efter skolan. Stackarn har fått ha vård av sjuk flickvän hela helgen och nu börjar han bli sjuk så jag får väl ta hand om honom....
puss!

Inga kommentarer: