måndag 12 november 2007

Ibland så skiter jag i jantelagen

Jag är så j*vla smart!!!!!
VG på första kursen i nationalekonomi! Nu har jag 11 universitetspoäng (om man inte räknar tyskan :P) Microkursen är avklarad! Jag är faktiskt så stolt över mig själv just nu att jag håller på att spricka! Jag vet att jag är ego men det får man vara när man är så här duktig ;) Trodde verkligen på en omtenta men så blev det ju inte. HAHA! LYCKA!
Det här beskedet är nog det enda positiva med den här dagen. Har nämligen tillbringat halva dagen på sjukhus eftersom min kära vän T hade fruktansvärda smärtor i magen. Eftersom vi som flyttat ned hit inte har nån familj här så blir vännerna ens närmaste och jag skrevs faktiskt som T:s närmast anhöriga när hon skrevs in för att stanna kvar över natten. Som tur är kom hennes V och bytte av mig så jag kommer iaf att få sova hemma ikväll men jag kan inte sluta att tänka på henne! Hoppas att hon slipper operation iaf.
Imorgon ska jag jobba lite och packa upp en massa saker på lagret. Så där lagom kul kan jag ju säga. USCH! Men det ger iaf pengar.
Hemresan är bokad nu också. Eftersom min pappa är helt inkompetent så ska jag tydligen åka hem dagen innan sista föreläsningen men det får väl gå bra. Den 19:de kommer lilla jag tillbaka till ö:n. I alla fall ett tag eftersom själva julafton kommer firas här nere i skåne. Sen bär det av upp igen och nyår firas också i "norr".
Det var allt från mig idag. Snart kommer P!
PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Forlat mej men detta ar sa typiskt dej! :D hahahahahaha! 'o nej on nej...fy jag kommer fa gora omtenta...." och sen gar du och far hogsta betyg! Maste varit flum-tenta om det kandes sa daligt men blev sa bra! haha. hursom jag ar inte forvanad att det gar bra for dig. Du lyckas alltid. Grattis! Lycka mar man bra av!! Puss